Dwars door de Eifel (Hocheifel)

endorfin
Webmaster.
Jouw fiets: Pyga & Devinci

Re: Dwars door de Eifel (Hocheifel)

Berichtdoor endorfin » 31 Mei 2016, 21:29

Blackie schreef:Juli is geen probleem als het maar zaterdag/zondag is met een bijkomende dag. kwestie van niet te veel verlof te moeten nemen. En ook graag details overnachting want misschien heb ik mijn avondlijk gezelschap mee :D
laatste weekend augustus zou ook kunnen en september blijft ook nog vrij...(voorlopig)

Zo hoor ik t graag!
Int weekend ga ik deze rit eens verder uitwerken ;)

CarlF
Jouw fiets: Canyon Nerve 29

Re: Dwars door de Eifel (Hocheifel)

Berichtdoor CarlF » 31 Dec 2016, 08:57

endorfin schreef:Momenteel vanwege het slechte weer een paar van mijn geniale ideeën aan het uitwerken, eentje ervan is het cross German Eifel ritje.
De track staat ondertussen op poten, vertrek in Düren om dan 300km en 8000hm verder via het Duitse MOAB te landen in Trier, om daar te genieten van een paar liter wijn :lol:

Ik twijfel alleen nog aan hoeveel dagen ik ervan ga maken, iemand die de regio en tracks kent zegt me 5 dagen.
Daarom dacht ik dus aan 3 dagen, want 2 lijkt me toch teveel, ik moet ook nog genieten en niet alleen afzien. En liefst s'avonds ook nog van het nodige lokale eten en vocht genieten.

Nuja the question, zijn er mensen die mee willen :lol:
Alleen weinig interesse in, en mijn vaste makkers zijn aan het bouwen, aan het kinderen maken of zo van die andere zinloze dingen.

Timing: Ergens wanneer het warmer en zonniger is, ik denk dan aan eind mei begin juni.

Adventure By Bike !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

2017 planning?

Terug naar “Routes / GPX downloads / GPS”